Pagina 452 van 947 EersteEerste ... 352402442450451452453454462502552 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.511 t/m 4.520 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #4511
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

    Standaard

    Ik zat net even te kijken op rallycarsforsale.net, sodemo.com en op de pagina van Jan de Winkel (http://www.jandewinkelrally.nl/site/...act=home.tonen) en blijkbaar is 2007 de laatste officiële fabrieksspec voor Clio S1600.

    Ik vraag me eigenlijk ook af waarom er niet voor een licht aangepaste R3 klasse is gekozen in de Rallycross in plaats van die Cup als vervanger voor Div 2. Die R3 klasse is half groep N (ophanging, kas), half groep A (motor) en zou juist relatief goedkoop moeten zijn. Het zou ook betekenen dat het halve veld Divisie 2 Astra's, Clio's en Civic's redelijk succesvol zou kunnen worden omgebouwd.

  2. #4512
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corsalet Bekijk bericht
    WE HEBBEN DE EX PINOMAKI MOTOR OPEN GEDAAN OP DE KOERS EN DE STUKKEN BIJ HEM OP TAFEL GAAN LEGGEN ? EN WAT BLIJKT DAT ER NIKS NIEUW IN ZAT ? PISTONS DIE AL OOIT HEBBEN VAST GEZETEN EN BIJ GESCHUURD , GEEN SUPER 1600 KRUKAS , ZO IETS KAN NIET HEEL BLIJVEN OP 9000 TOEREN ,
    Schande van die gekke krokodil! Zo'n Super 1600 luistert toch heel nauw, kwa afstelling en ook kwa motor, die 220 pk's kunnen zo maar een stuk minder worden met verkeerde onderdelen.

    Ps. die Super 1600 krukas is dat alleen een gesmeden stalen exemplaar of ook met een bijzondere of afwijkende (aerodynamische) vorm. Moet je ook maar net weten als je zo'n motor openmaakt...

  3. #4513
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corsalet Bekijk bericht
    dit is de 2de clio dat hij zo verkoopt , nu heeft hij alleen pech dat hij in belgie en nederland is , maar zijn tot een overeenkomst gekomen en de motor word in belgie hermaakt , met goede onderdelen
    Da's ieder geval fijn om te horen! Is dat nu deze week?

  4. #4514
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han Bekijk bericht
    Het is eerder een grote rebuild na 800km bij de Rally S1600! Dit komt in praktijk neer op een revisie om de 2à3 rally's.
    Zo, da's een lekker goedkope hobby dan... Ik dacht eigenlijk alleen alleen lager en lagerschalen, koppakking, zuigerveren, olie en dat soort "dingetjes"...

    Doen ze het in Divisie 1 nog niet eens zo gek: volgens Godfrey gaat zo'n Cosworth met Nikasil liners een heel seizoen zonder grote revisie mee. Daarvoor zonder Nikasil liners was dat nog een paar wedstrijdjes...

    Overigens kost een "total rebuild" bij M-Sport voor een Focus WRC 02 60.000 pond...

  5. #4515
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1975DCS Bekijk bericht

    Overigens kost een "total rebuild" bij M-Sport voor een Focus WRC 02 60.000 pond...
    Weet je meteen waarom er in het Belgische landschap zo weinig WRC's rondrijden.

  6. #4516
    webmaster regionaal Regionaal-Rallycross's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 April 2007
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    38

    Standaard

    Mijn foto's staan ook online
    http://www.regionaal-rallycross.net

  7. #4517
    Junior Member
    Geregistreerd
    4 August 2008
    Berichten
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fullspeed Bekijk bericht
    waarom zo grof zijn op Van Beers zijn kap?
    telang met Heens gebabbeld dit weekend Marcus?
    Pinomaki maakte anders zijn derde ERC overwinning op rij met een Renault, en dat is geen standaard 1600.
    Is niet grof, constateer aléén feiten, zeg ik dan wat verkeerds over van Beers??? En wat heeft Heens hier mee te maken, heeft zelf ellende genoeg denk ik he

  8. #4518
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    1.483

    Standaard

    Foto's ERC Maasmechelen op m'n site :

    http://patrick-rc.skynetblogs.be/

  9. #4519
    Member
    Geregistreerd
    24 January 2008
    Berichten
    84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcus Bekijk bericht
    De hoeveelste motor heeft van Beers al om zeep geholpen dit jaar? Ook een ezel staan die euro's kakt. Die Renault's zijn niet gemaakt om te tunen volgens mij. Waar was Verlinden met de Polo? Rijd die in VW?
    Valt best mee hoor. Die schijt meteen groene briefkes .... dan kom je al snel een eind.

    De motor is al een paar keer 'licht beschadigd' geweest. Maar het ziet er naar uit, dat hij in VW er toch weer zal staan.

    Voor wat betreft Verlinden : Die heeft al een dik jaar niet meer in VW gereden. Vermoed niet dat het nu anders zal zijn.

  10. #4520
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 147 Bekijk bericht

    Voor wat betreft Verlinden : Die heeft al een dik jaar niet meer in VW gereden. Vermoed niet dat het nu anders zal zijn.
    Ook geen Verlinden in VW!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •