Pagina 449 van 947 EersteEerste ... 349399439447448449450451459499549 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.481 t/m 4.490 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #4481
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 June 2007
    Berichten
    170

    Standaard ERC Maasmechelen

    Weet niet wie het gezegd had maar wilde toch nog even reageren.Ik ben dit jaar in Zweden geweest maar ook ik heb geen tenten en paraplu's zo erg gezien als dit jaar in Maasmechelen! En vind het ook echt belachelijk. als iedereen gewoon zijn regenpakkie en stoeleke pakt dan kan er op de laatste rijen gestaan worden en ziet iedereen alles perfekt!!

    Maar goed. uit eindelijk was het wel een super weekend met verrassingen wegens de weersomstamdigheden (vandaar eklund 16 en geen finales voor Walfridsson en Anne al had deze ook met een lekke band te maken)

    Op naar Valkenswaard!

  2. #4482
    RX-Guru RX-Guru's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 July 2008
    Locatie
    in Duitsland, 15 km ten oosten van Roermond
    Berichten
    127

    Standaard

    http://www.rallycross-em.com/bilder/...008/index.html

    Voor de car wash meiden en hun opdrachtgevers zie de laatste 2 fotos links beneden…

  3. #4483
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door antoine Bekijk bericht
    Thanks voor de link!

    Opvallend: Koen Pauwel verteld dat het maar moeilijk opboxen is tegen de pk's uit Scandinavië zij zouden namelijk meer moeten hebben... Maar uh, hij heeft toch ook een Trollspeed motor en Ingvar kas? Misschien niet het laatste van het laatste (alhoewel Coox zijn Fabia nog recent ge-updated is), maar toch. Wel kan ik me voorstellen dat het onderhoud bij 100% max toch wel duur is en dat de Scandinaviers daar toch wel een voordeel hebben.

  4. #4484
    www.shakedown.be Metro 6R4's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Woumen
    Berichten
    342

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulus Bekijk bericht
    Weet niet wie het gezegd had maar wilde toch nog even reageren.Ik ben dit jaar in Zweden geweest maar ook ik heb geen tenten en paraplu's zo erg gezien als dit jaar in Maasmechelen! En vind het ook echt belachelijk. als iedereen gewoon zijn regenpakkie en stoeleke pakt dan kan er op de laatste rijen gestaan worden en ziet iedereen alles perfekt!!

    Maar goed. uit eindelijk was het wel een super weekend met verrassingen wegens de weersomstamdigheden (vandaar eklund 16 en geen finales voor Walfridsson en Anne al had deze ook met een lekke band te maken)

    Op naar Valkenswaard!
    Idd ergerlijk en nog erger als ze de tent opzetten terwijl de koers al bezig is en je ertussen staat

    Maar voor de rest was het weer dik in orde!
    www.shakedown.be - rallysport in belgië

  5. #4485
    Member
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Berichten
    30

    Standaard tettn

    http://www.comaxay.be/tetn.jpg

    Daar kunt ge serieuse autobanden mee plakken!
    Laatst gewijzigd door Michel; 11 August 2008 om 21:21

  6. #4486
    Senior Member DUVEL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    brecht
    Berichten
    1.388

    Standaard

    I.v.m.Duez,

    Waar wij stonden zaten ongeveer 10 man die supporter waren van Duez (walen met een jas aan met daarop stavelot da kan niet missen he).

    Partytenten,

    Afschaffen die handel, bij het uitkomen van de Duivelsberg was het al ambrass.
    Der stond daar 3 man onder een grote partytent en ze konden er niet tegen dat er iemand in de geburen stond.
    Ook onnoemelijk irritant zijn mensen die denken dat ge van een druppeltje regen begint te smelten ofzo.
    Als het nu echt hard regent dan is een paraplu normaal maar zo af een toe een druppeltje dan kan die toch wel dicht he!!!

    De wedstrijd,

    Leuk zo met die regen, Issachsen outstanding, aangenaam verast door Munnich, Jespersen,en Holte, ook Koen Pauwels doet dat toch wel weer goed he!
    Hansen heeft weer veel geluk daar na de joker dat zijn C4 op de baan blijft, en niet in een zandbak strand.
    Wel jammer van pechvogel Ericsson, die was echt wel spectaculair, net als Eklund en Holte.
    Tommy Tesdall krijgt wel de prijs van mooiste inhaalactie idd, was echt subliem gedaan, die voorbijsteek actie had ik niet meer verwacht!
    Rx cup vind ik tegenvallen (wagens hebben percies te weinig vermogen om echt spectaculair te zijn)


    De "randanimatie",

    Da was toch wel in orde vond ik....
    Stond daar innens wel veel volk achter da trailer van Vanmechelen en Scheveneels!

    @ Gert van team Pauwels, die duvel houd ik nog tegoed he maar ik moest optijd thuis zijn zondag dus ben niet meer langsgeraakt bij jullie.
    (zie dat hem volgend jaar s'middags al koud staat he)

  7. #4487
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 April 2007
    Berichten
    212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1975DCS Bekijk bericht
    ...
    Eigenlijk jammer dat JDK niet met een Div 1 Civic heeft aangezet: er zijn genoeg turbo's upgrades en tuning te vinden voor de Civic (vooral in de States en Japan), tot vermogens hoger dan in de Rallycross! Is maar een gedachte natuurlijk!
    Da zijn er dan vooral uit de "tuner" boekskes he, Die tellen hun PK's wel wa overdreven denk ik...
    En gebruiken geen restrictor.

  8. #4488
    monteur 129 div 1A laki's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 August 2008
    Locatie
    eindhoven
    Berichten
    38

    Standaard

    goede dag.
    als nieuw lid hier even een vraagje.
    weet iemand van wie remans de ford heeft of is die gehuurd?
    ik vond hem met de saxo wel erg hard gaan dit seizoen.

  9. #4489
    Member
    Geregistreerd
    26 June 2008
    Berichten
    86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fullspeed Bekijk bericht
    A-finale div 1A: Cockelaere
    B-finale div 1A: Van den Branden, Van Beers en Heens

    A finale RXCup: MDK en Sterkens
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcus Bekijk bericht
    Ik hoop voor jou dat je B-finale div 1a goed is, maar ik zie die namen echt niet in de B Finale, niet eens in de C - finale. De enige 3 uit BK/NK zijn Cokelaere, Vingerhoets en Vandeweghe.... Loop het lijstje met inschrijvers maar eens na...
    Van den Branden en Van Beers zaten dus wel degelijk in de finales!
    Niet in de B maar mooi in de C, dus zover was ik er niet naast!

    Ok, was misschien iets te enthousiast over onze 1600 piloten maar VDB en VB stonden er toch !
    Laatst gewijzigd door Fullspeed; 12 August 2008 om 10:12

  10. #4490
    Junior Member
    Geregistreerd
    12 August 2008
    Berichten
    2

    Standaard

    Hoi ben nieuw hier , ben medewerker van het RemaRacing team....Het Team van Dennis Remans...

    groetjes

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •