Pagina 397 van 947 EersteEerste ... 297347387395396397398399407447497897 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.961 t/m 3.970 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #3961
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

    Standaard

    [quote=vts'ke;84749]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vts'ke Bekijk bericht
    INGELMUNSTER
    Uh Alamaki heeft daarna nog gewonnen in Noorwegen!
    En inderdaad volgens mij is Pekka de laatste Fin...

  2. #3962
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janneman Bekijk bericht
    Het zal elke regelmatige toeschouwer wel duidelijk zijn dat de auto die hij nu heeft niet goed genoeg is. In mijn optiek zelfs slechter dan de 'oude' die hij aan Lindefjell heeft verkocht.
    Daar ben ik het helemaal mee eens. Opvallend is overigens dat de 2008 motor over het gehele toerenbereik nog beter zou moeten zijn dan voorheen. Dan vraag je je toch af hoeveel sneller de oude Focus daarmee had kunnen zijn!

    Misschien is de Focus MKII toch een te brede auto met een te lange wielbasis voor de meeste circuits?

  3. #3963
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D Smeets Bekijk bericht
    Jeetje Marc, ik had van veel mensen zo'n reactie verwacht maar niet van jou. Coox wint wedstrijd na wedstrijd, heeft ook veel fans... zie je die lopen ???
    Begin me zwaar te bedenken om me te bedanken voor dit forum. Dacht dat de Belgen en Nederlanders trots waren op hun coureurs; of die nou Van Mechelen, Pauwels, Coox, Kuypers of Snoeck heetten !!!!!!!!!
    Ik zou gewoon lekker blijven op het forum en bepaalde posten dan maar negeren. Persoonlijk maakt het mij niet uit wie er wint, dat vind ik het mooie aan Rallycross, de meesten hebben meer dan één favoriet. En zelfs als er iemand anders wint? Big deal, dat is sport he!

    Ik weet nog wel in 1991 toen had ik een t-shirt gemaakt waarbij Schanche op zijn RS200 stond te plassen op een aanstormende Gollop in zijn 6R4, met daarbij de tekst: "Gollop: Where is he then?". En ik was toen net zoveel Schanche als Gollop fan, daarvoor was ik overtuigend Alamaki fan, maar dat kwam ook door zijn oppermachtige T16...

  4. #3964
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janneman Bekijk bericht
    Tja, het wordt allemaal wel steeds meer geld wat de klok slaat. Een aantal jaren geleden kon je nog lol hebben in het rennerskwartier met kijken naar auto's en een praatje met piloten. Dat zie je alsmaar minder worden met gesloten tenten. Da's toch een stukje toehankelijkheid van de sport dat ons ontglipt. Jammer!
    Ja, dat is foto technisch echt jammer! Ik weet nog wel met Marc Vereecke die met zijn Quattro bijna van de rollers af reed, daar stond ik dan op minimale afstand van te genieten!

    Gelukkig zijn alle rijders (en monteurs) zo bereidwillig om je toe te laten in de tent, nadat je dat netjes gevraagd hebt! Overigens doe ik dat altijd op rustige momenten! Meestal op de zaterdag...

  5. #3965
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MIVEC Bekijk bericht
    Vroeger kwam het in rally wel meer voor dat er onder en pseudoniem werd ingeschreven.
    In de Rallycross ook hoor! Vooral in Scandinavië...
    Die Jorma Kovanen met die 6R4 Bi-Turbo was ook een pseudoniem, hoe die echt heette weet ik niet meer...

  6. #3966
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stekke Bekijk bericht
    ja ik heb hore zegge als hansen dit jaar geen kampioen wordt, dat citroën er mee stopt met rallycross
    Zou Hansen echt geen budget sluitend kunnen krijgen zonder Citroën? Ik bedoel de kennis en technologie kunnen ze hem niet meer afnemen...

  7. #3967
    Senior Member Lracer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 September 2007
    Berichten
    151

    Standaard

    @ 1975DCS: Gij zijt precies lang weggeweest...

  8. #3968
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vts'ke Bekijk bericht
    Lindefjell in noorwegen en zweden van ford naar citroen
    Ik vraag me af Lindefjell daar verstandig aan heeft gedaan. Ik heb echt sterk het gevoel dat de Focus ten tijde Kuypers beter was dan de C4 van Anne. Tel daarbij op dat de Ford motoren van de toppers dit jaar weer meer vermogen hebben... Ik denk gewoon dat de mensen van Lindefjell niet de kennis in huis hadden om de auto in die staat te houden die het was en ook niet om het te verbeteren...

  9. #3969
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lracer Bekijk bericht
    @ 1975DCS: Gij zijt precies lang weggeweest...
    Yup! Ik heb zojuist 2 maanden ingehaald... 2 uur lezen...

  10. #3970
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 July 2008
    Berichten
    268

    Thumbs down

    was dat van gisterenavond mac? de gino en mdk zijn er steeds bij he

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •