Pagina 100 van 947 EersteEerste ... 50909899100101102110150200600 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 991 t/m 1.000 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #991
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 April 2007
    Berichten
    212

    Lightbulb

    Die oranje Volvo is inderdaad wel een van de "knapste" supernationals die ooit hier komen rijden zijn.


    Voila, eerste post op pagina 100 van dit forum.
    Laatst gewijzigd door MIVEC; 26 July 2007 om 18:28 Reden: pagina 100 van het forum

  2. #992
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    313

    Standaard Misschien beter geen supportclass

    Ik vond de supernationals geweldig, en ik vind ook dat onze D3 wat aandacht mag krijgen op het Europees, maar toch denk ik dat het wel eens beter kan zijn geen supportclass te hebben.

    De Duivelsberg is namelijk FIA-goedgekeurd voor wedstrijden tot 100 deelnemers. En zoals het er dit jaar uitziet, zouden we wel eens heel erg dicht bij dit maximum kunnen geraken. Dat zou betekenen dat als je 20 supernationals of D3 wagens (of een mix ervan) zou toelaten als supportclass, je misschien een late inschrijving van bijvoorbeeld een Radstrom zou moeten weigeren.

  3. #993
    Junior Member
    Geregistreerd
    26 July 2007
    Berichten
    2

    Standaard

    Ben ik t niet helemaal mee eens. Vroeger was alles anders. De tijden veranderen en het is logisch dat de coureurs nu met ander materiaal naar een wedstrijd toe komen. Ik denk juist dat een circuit daarop moet aanpassen. En niet steeds adverteren met volledig overzichtelijk circuit. Snap wel dat ze extra intree vragen voor de pits. Maar dat mag wel in verhouding zijn wat er geboden wordt. En de prijzen voor kinderen zijn echt niet normaal. 5 euro voor een kind ongeacht de leeftijd. Publiek in vw bestaat enkel nog uit enkele zeer fanatieke supporters en de aanhang van de rijders. Mensen die zomaar voor hun plezier komen zie je bijna niet meer. De gaan voor hetzelfde geld een hele dag naar een pretpark.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janneman Bekijk bericht
    Ik ben al bijna 20 jaar lid van de NRV (Nederlandse Rallycross Vereniging). Denk je nou echt dat dit fenomeen binnen de club nog nooit punt van discussie is geweest?

    Je kan er niet omheen dat het Eurocircuit een pits heeft op het middenterrein. Ja, niet ideaal maar verplaatsen kost erg veel geld. Leg dan de schuld maar bij de piloten, die moeten zonodig bussen en trailers aanschaffen, vroeger keek je er namelijk gewoon overheen...

    Goed de pits in het midden. Zie je het al gebeuren als dat niks extra's zou kosten? Zou me een ellende geven bij dat bruggetje als IEDEREEN tijdens de pauze over wil steken. Dus daarom de extra bijdrage om het wel te mogen.

    Nog een tip, schuif op zondag na afloop niet aan in de file, maar ga juist dan eens door de pits lopen. Dan is de toegang gratis. Na een uurtje komen de wagens uit het parc fermé terug en kun je ze rustig van dichtbij bekijken, veel beter als tijdens de wedstrijd als ze in de tenten staan.


    Groetjes,
    Jan

  4. #994
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

    Standaard

    Dit zal wel wat weerstand bieden...

    Maar ik vind tijdens het ERC is er alleen plek voor de ERC. En hoe leuk alles ook kan zijn in andere klassen. Het grote publiek, dus niet wij de freaks, komen voor de grote jongens. En ja amateur klasse, de naam zegt het eigenlijk al. Voornamelijk fun voor de piloot (en dat wil niet zeggen dat het publiek niet daarvan kan genieten).

    Je moet het voorstellen alsof je naar de F1 gaat en er komen ineens wat jongens van de zomeravond competie tussendoor met E30's en 924's, om het maar even uit proporties te trekken.

    Rallycross heeft toch al de naam om lager te worden aangezien dan Rally, omdat het gezien wordt als Autocross en bijvoorbeeld oude Mini's zoals in the UK helpt daar niet echt bij...

    Kijk in V'waard hadden ze die DAF's, maar die mogen van mij ook thuis blijven... Dan liever een compact evenement want in heel Europa gelijk is dat dan om 16 u eindigt... En ook geen landenkampioenschap tijdens het ERC! Wat in V'waard altijd was...

  5. #995
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gupje Bekijk bericht
    Ben ik t niet helemaal mee eens. Vroeger was alles anders. De tijden veranderen en het is logisch dat de coureurs nu met ander materiaal naar een wedstrijd toe komen. Ik denk juist dat een circuit daarop moet aanpassen. En niet steeds adverteren met volledig overzichtelijk circuit. Snap wel dat ze extra intree vragen voor de pits. Maar dat mag wel in verhouding zijn wat er geboden wordt. En de prijzen voor kinderen zijn echt niet normaal. 5 euro voor een kind ongeacht de leeftijd. Publiek in vw bestaat enkel nog uit enkele zeer fanatieke supporters en de aanhang van de rijders. Mensen die zomaar voor hun plezier komen zie je bijna niet meer. De gaan voor hetzelfde geld een hele dag naar een pretpark.
    Ja mee eens, dat was ook een punt wat ik aanhaalde met 2 wedstrijden achter elkaar.. De freaks en aanhang die gaan toch wel... Maar het gewone volk? Denk niet dat veel mannen het voor elkaar krijgen om het hele gezin 2x achter elkaar mee te krijgen. Dat wordt dan hooguit één RC en die andere gaan ze toch de Efteling ofzo, er zijn immers ook nog moeders en kinderen... Of mensen die liever 2x op vakantie gaan...

    Het staat allemaal in de marketing lessen, er is ook concurrentie van andere markten... En zoals gezegd hier in de Randstad stikt het van de evenementen, waaronder een gratis F1...

  6. #996
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    833

    Standaard

    Wat is er fout aan een tijd vullend programma? Bv in MM, ik denk dat er speciaal mensen komen om de super nationals te zien. Dit jaar in VW komen er supermoto's, hierdoor komen er weer een aantal mensen kijken die normaal niet komen. Ik vind alles beter dan lange pauze's want dan gaan de mensen juist weg.

    Wat betreft het ...... over de entree, www.lenen.be

  7. #997
    Senior Member PerEklundFan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    bilzen
    Berichten
    112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door antoine Bekijk bericht
    Wat is er fout aan een tijd vullend programma? Bv in MM, ik denk dat er speciaal mensen komen om de super nationals te zien. Dit jaar in VW komen er supermoto's, hierdoor komen er weer een aantal mensen kijken die normaal niet komen. Ik vind alles beter dan lange pauze's want dan gaan de mensen juist weg.

    Wat betreft het ...... over de entree, www.lenen.be

    Ja ge hebt gelijk da ze beter iets onder pauze organiseren. Maar die DAF truck was vorig jaar echt wel afgezaagd . En dat mensen daarzitten met hun honden, of kinderen van 8jaar die een 2m hoge parasol nodig hebben tegen het zonneke vindt ik ook wel erover. Maarja zoals gezegd de echte Freaks komen altijd he en die kijken en zeuren nie over inkom.


  8. #998

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corsalet Bekijk bericht
    Op de briefing van de vorige race te MM werd er de vraag gesteld ,waarom de div3 piloten niet mogen starten ipv de volvo's , daar div3 dan eindelijk eens in de belangstelling zou komen , daar div3 uit wagens bestaat dat ook mag gezien worden en voor mooi spectakel kan zorgen .op de vraag werden de schouders gewoon eens opgeheven , we gaan een paar piloten schrijven dat ze mogen komen rijden was het antwoord , dus de achtertrekkers waarschijnlijk .
    Inschrijven europees in VW divisie 1, heb het zelf in 2005 gedaan, is heel leuk met zoveel volk. En de tijden zijn ook rapper als tijdens nationaal.

  9. #999

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gupje Bekijk bericht
    Ben ik t niet helemaal mee eens. Vroeger was alles anders. De tijden veranderen en het is logisch dat de coureurs nu met ander materiaal naar een wedstrijd toe komen. Ik denk juist dat een circuit daarop moet aanpassen. En niet steeds adverteren met volledig overzichtelijk circuit. Snap wel dat ze extra intree vragen voor de pits. Maar dat mag wel in verhouding zijn wat er geboden wordt. En de prijzen voor kinderen zijn echt niet normaal. 5 euro voor een kind ongeacht de leeftijd. Publiek in vw bestaat enkel nog uit enkele zeer fanatieke supporters en de aanhang van de rijders. Mensen die zomaar voor hun plezier komen zie je bijna niet meer. De gaan voor hetzelfde geld een hele dag naar een pretpark.
    Valkenswaard aanpassen zal moeilijk gaan, daar dat alles buiten het circuit ligt van de motorcross vereniging is. dus ook paddock2 tijdens ek wedstrijden...

  10. #1000
    Senior Member NICO 325's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 March 2007
    Berichten
    122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxi Megane Bekijk bericht
    Inschrijven europees in VW divisie 1, heb het zelf in 2005 gedaan, is heel leuk met zoveel volk. En de tijden zijn ook rapper als tijdens nationaal.
    ER MOGEN GEEN 2 WIEL AANGEDREVEN AUTO'S MEER RIJDEN IN DIV 1

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •